Saturday, 23 July 2011

durian oh durian

uhuhu..dik non demam..
geramnya...dah la demam..selesema pula tu..cirit-birit..sakit tekak..kalau ada penyakit 3 serangkai..dik non kena 4 serangkai..haaa..hamik kau dik non!!!..
ermm..memang ujian Allah kepada dik non sangat..tak pe..melalui demam ni dik non tahu..Allah masih sayangkan dik non..bak kata orang..sakit ni kafarah..mengampunkan dosa kan..amin...minta2 biar banyak la dosa dik non yang berjaya diampunkan..dik non sedar...dik non leka dalam menghadapi hidup seharian..dik non alpa..dik non suka berfoya-foya..hiks..melalui demam ni dik non insaf(harap lama lah dik non..engkau tu bukan boleh percaya sangat..dah elok demam kang..berjimba lah tu)
semua ini berlaku kerana satu benda..buah i mean..bukan sebarang buah tapi ini raja buah punya kerja...
aiyooo..bergantung-gantung..dik non suka..kalau nij atuh depan kau..tak ke heaven???
ini bukan buah kuini..bukan labu..tapi durian..homaigod...durian!!!dik non suka sangat..kalau uols nak tahu..dik non memang hantu durian...pantang nampak durian..sebakul pon dik non boleh habiskan..
kaedahnya cenggini..dik non baru balik rumah semalam..dik non kan anak kesayangan..haruslah mak dan ayah dik non sambut kepulangan anak dia yang cantik ni..kata muka cantik cam fazura + suara rengek cam fasha...haruslah ada kenduri sambutan kepulangan kan??hiks...*berangan sangat kau dik non*

ayah dik non balik kampung semalam..dia tinggalkan dik non time dik non tidur..sekarang kan musim durian..haruslah ada ole2 dari sana..hamik kau..sebonet ayah dik non bawa balik durian..dik non pon apa lagi..cam beruk dapat bunga..terus serbu bonet dan bawa ke belakang rumah..kopek dan makan..2 biji dik non makan..ulangan..2 biji!!!bukan 2 ulas..dik non makan sorang k...tak share..tak mahu share..tamak haloba ke tidak..terus dapat penyakit 4 serangkai ni..merasa...sedihhh..uols doakan supaya dik non cepat sembuh k..tak larat demam lama2...rasa tak bermaya je..tak ceria..kesian mak dik non..dia rindukan celoteh dik non...

2 comments:

Daria said...

semoga cepat sembuh....

kalau dah sembuh, jom gi putrajaya 29-31hb ni ada pesta makan buah smp puas rm18 je....haha

dik non said...

aiyooo..nak bg dik non demam lg ke??insyaAllah nanti dik non dtg..